Skip to main content

Kontakt os

Telefonen er åben alle hverdage fra 8.00-15.00.

T: 28 906 906        M: info@kaffelars.dk



    This site is protected by reCAPTCHA and the Google. Privacy Policy and Terms of Service apply.

    Team Kaffe Lars
    Illustration af Danmark

    Besøg vores risteri

    Vi har ofte travlt med at riste og pakke kaffe. Derfor bedes du give os et kald inden du besøger os, så vi kan sikre, at vi har tid til at tage godt imod dig.

    Hvidkærvej 27B, 5250 Odense SV
    Find vej på Google

    Ledig stilling

    Er du vores nye administrationsmedarbejder?
    Kaffe Lars søger en engageret og dygtig ny kollega, som er klar til at være hjertet i vores daglige drift.
    Dine opgaver og ansvarsområder:
    • Ordrebehandling af indgående forespørgsler via mail og telefon.
    • Fakturering samt diverse administrative opgaver.
    • Kundekontakt med kunden i centrum samt pasning af showroom.
    • Telefonpasning.
    • Varebestilling til lageret.
    • Ad hoc-opgaver såsom indkøb af personalegaver, personalefrokost samt arrangere personale aktiviteter.
    Vi forventer, at du:
    • Har solid erfaring med administration og kan håndtere daglige driftsopgaver.
    • Har en proaktiv tilgang og evnen til at arbejde selvstændigt.
    • Kan lide at være ‘den med overblikket’.
    • Taler dansk og engelsk.
    • Du er loyal, mødestabil og holdspiller.
    Din baggrund kan være forskellig:
    • Måske har du erfaring fra salg eller kundeservice, hvor du har håndteret kunder telefonisk og på mail.
    • Du kan have arbejdet i detailhandel og være vant til at møde kunder ansigt til ansigt.
    • Det kan også være, du har erfaring fra lager- eller logistikarbejde, hvor struktur og kundekontakt har været i fokus.
    • Måske har du en baggrund fra reception, hotel- eller kontorarbejde.
    Vi tilbyder dig:
    En lille uformel arbejdsplads med højt til loftet og en flad struktur, hvor dine idéer bliver hørt, oftest over en lækker kop kaffe. God mulighed for at tage ansvar og bidrage til virksomhedens vækst og udvikling. Hos os er vi et team og vi hjælper hinanden hvor der er brug for det, derfor skal du skal smile ved tanken om at du engang imellem kommer til at stå i pakkeriet og hjælpe med at pakke kaffe til vores skønne kunder.
    Løn efter kvalifikationer, pension og sundhedsforsikring. Stillingen er på 30 timer om ugen.
    Hvis du er klar til at blive en del af vores team og mener, du har det, der skal til for at lykkes i denne rolle, så send din ansøgning og CV til os. Vi venter gerne på den helt rette kandidat, da kemi er alt afgørende i vores lille virksomhed, så tøv ikke med at kontakte os for mere information.
    Din ansøgning vil blive behandlet fortroligt. Har du spørgsmål kan du kontakte Lars eller Maria på 28 906 906.
    Send din ansøgning til: Maria Hasselstrøm på mb@kaffelars.dk.
    Deadline for ansøgning: 1. juni 2025. Stillingen ønskes besat 1. august 2025.

    Administration og kontor

    Profil af Lars Nygaard Nielsen

    Lars Nygaard Nielsen
    Ejer

    28 906 906
    lars@kaffelars.dk

    Profil af Daniel Hasselstrøm

    Daniel Hasselstrøm
    Salg

    30 808 999
    dh@kaffelars.dk

    Profil af Maria

    Maria Brohave Hasselstrøm
    Kontor / Event / Drift

    30 808 987
    mb@kaffelars.dk
    bestilling@kaffelars.dk

    Risteri og service

    Profil af kafferister Martin fra Kaffe Lars

    Martin Gardias
    Kafferister

    Profil af Kjeld Houmøller

    Kjeld Houmøller
    Serviceansvarlig

    44 128 210
    kh@kaffelars.dk

    Event

    Profil af Nicoline Skjoldborg

    Nicoline Skjoldborg
    Event / Barista / Pakkeri

    Profil af Jeppe Mostrup Viborg

    Jeppe Mostrup Viborg
    Event / Barista / Pakkeri

    Profil af Mathilde Nygaard

    Mathilde Nygaard Abildskov Petersen
    Event / Barista

    Profil af Julie Kjær Kristensen

    Julie Kjær Kristensen
    Event / Barista

    Mathilde Olsen
    Event / Barista

    Nikolas Øgaard Hellsten
    Event / Barista

    Profil af Mira Nybro

    Mira Nybro
    Event / Barista / Pakkeri